neděle 21. dubna 2013

I´m obsessed with...(1)


Buffy,přemožitelka upírů

Zbožnuju tento seriál.
Začala jsem na ně koukat když mi bylo tak 10-11.Tehdy ho dávali v rozumnou dobu(mám pocit že v půl šestý nebo v šest).Když jsme ho s mamkou dokoukaly tak jsme hnedka potom shlédly 2 díly Simpsnů,který dávali na prima cool přesně potom-krom reklam:)
Milovala jsem tu 1.sérii.Buffyni hlášky a souboje,které se neprotáhli víc jak dva díly.V posledních sériích to bylo ale spíš smutné a řešili se tam různé epokalipsy dlouhé třeba 11 dílů.
Další přemožitelka a nová sestra...jak říkám-víc se mi líbily první série:)
Potvora Cordelie, a láskyplné trable Xandera(Zendra) a další ...  Mmusím teda říct že ty poslední díly nebyly zas tak špatné,ale jak jsem už psala byly takové vážné a Buffy byla vážná.Potom Buffy dokonce nebyla...
No každopádn můj nejoblíbenější díl...asi Smrťák:)docela jsem se u něj bála:DD-je to snad jeden z prvních dílů první série.Na záčátku si někdo všiml že se Buffy něco dost drsného stalo.I když mají přemožitelky schopnost že modřiny,rány apod. hned zahojí tak jí ten někdo(už si vůbec nepamatuju kdo to byl...:( ) poslal do nemocnice.Samozřejmě že tam Buffy neměla co dělat a když se šla podívat do dětského oddělení,kde se léčí smrtelné choroby.Jeden malý klučina jí řekl,že si každou noc pro jednoho z nich chodí jakýsi "smrťák",kterého vidí jen děti.
Ovšem i nám televizním divákům se otevře pohled na toto "stvoření" a musím říct že to moc úža není....Buffy ho také neviděla ale nakonec s ním bojovala a zlomila mu vaz a tak ho zabila.
Boží díl:D.Jako první jsem viděla díl čarodjnice nebo tak nějak se to jmenovalo...

Tento seriál vám určitě doporučuju-bohužel je jen malá šance se na něj nějak podívat-na prima cool to snad dávají nějak brzo ráno-v cca.jedenáct.Na netu to taky neni-aspoň co já vim...

Mějte se hezky a pokud byste věděli tak proooosím napište:D
Tak zítra:)

Žádné komentáře:

Okomentovat